torsdag 29 mars 2012

Bränd!! :) Spoiler varning!!!

 Spoiler varning!!!!

Bränd av P C Cast och Kristin Cast

Zoey Redbirds hjärta är krossat och hon vill stanna på den andra sidan för evigt. Den ende som kan nå Zoey är Stark, hennes livvakt, men han har bara sju dagar på sig. Och det första han måste göra är att dö....
Zoeys bästa vän, Stevie Rae, har en hemlighet som också kan vara avgörande för att få tillbaka Zoey. Men priset för att avslöja hemligheten är otrolig högt.
Vad, eller vem, ska Stevie rae välja?


Det är den sjunde delen i serien ''House of night''

Jag tyckte:Jag tyckte att den här boken var rätt bra! Det ända är att det tar sin tid att läsa den för att i början är det lite trögt. Det händer inte speciellt mycket i början men i slutet börjar det dra igång.

Karaktärer: I den här boken är det samma karaktärer som dem andra böckerna. Jag gillar dem karaktärerna MEN Stark är lite barnslig i den här boken. Han kunde vara lite mer manlig, nu var han som en 5åring enligt mig:/ Annars var alla andra bra som vanligt.

Språk: Några stav fel fanns det och i bland blev det samma ord efter varandra. Men, men, allt kan man ju inte be om!

Men den här har dem lyckats bra tycker jag. Den här boken är den bästa hittills.


2 kommentarer:

  1. oj, jag har väntat i typ två veckor nu :/
    Men dem säger att dem ska komma när som helst men dem har inte kommit :/

    SvaraRadera